Persoane interesate

Blue Rose

joi, 3 septembrie 2009

Oamenii nu mai stiu sa iubeasca,numai stiu sa fie,oameni :|


Da,oamenii nu mai stiu sa iubeasca,nu mai stiu sa fie oameni,calca in picioare sufletul meu,al tau,al lui,al ei ,etc,vorbesc aici despre esecul lor de a fi oameni,de parca s-ar hrani cu tristetea si suferinta celorlalti.Tradarea,ostilitatea,se incapataneaza sa omoare cele mai nobile sentimente,tradarea ucide perla vietii : IUBIREA,nu ne mai ramane nimic de facut,privim funerariile iubirii,a prieteniei,vor sa omoare tot ce e frumos,pur...Stau,va privesc,esecul vostru,nu stiti sa fiti oameni,otraviti sufletele curate...Sper ca lacrimile mele purifica toate sentimentele,poate le readuc la viata....Am descoperit comorile pamantului,darurile cerului : Iubirea,Prietenia,Sinceritatea,Loialitatea,Respectul,Linistea...pacat ca nu stiu toti cum sa le pastreze,au amanetat aceste comori si au primit la schimb sentimente de plastic.....Acesta este esecul de a fi om...Sufletul meu e sufocat de acest spatiu ciudat,e captiv al acestiu joc fara sfarsit...Poate ca intr-o zi,candva,cumva ,oamenii vor stii sa pastreze aceste frumoase sentimente...Pana atunci zambesc,merg inainte,tin strans in pumn visele mele,iubesc si nu uit sa pretuiesc toaate lucrurile frumoase din viata...dar totusi imi intreb sufletul...: oare mai am avem nevoie de iubire?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Deea.. a trecut ceva de timp de la ultimul tau post.. sufletul meu are nevoie de hrana proaspata.. cu ne miresme ne vei imbata data viitoare? vlad

~SUFLET DE CATIFEA~ spunea...

Am sa scriu si te anunt ,promit :)

Anonim spunea...

Deea.. am flamanzit.. cand m-ai scrii hrana pentru suflet?

~SUFLET DE CATIFEA~ spunea...

Vlad,ma bucur din suflet ca blogul meu este o hrana pt sufletul tau ....

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.