Persoane interesate

Blue Rose

vineri, 24 decembrie 2010




In cautarea visului pierdut
Eu alergam spre necunoscut
Iar ingerul meu pazitor....
Isi taraste aripile in zbor

Din cer imi face semn o stea
Vreau sa zbor , sa ajung la ea
Steaua nu-i usor de ajuns, desi aproape-i telul,
Nu stiu de voi avea puterea sa fac saltul

O mie de ganduri ,un pumn de vise
Frumoase sperante in par prinse
Timpul nepasator imi sopteste
" Nu pot sa stau " , se grabeste

Eu inca ratacesc si alerg prin lume
Tin in palma steaua mea fara nume
Regasesc visul pierdut , plina de lumina
Zambesc ca un zeu la visul lui cu luna plina




glitter-graphics.com

2 comentarii:

AVD spunea...

Interesant ce scrii tu aici,dar imi pari destul de trista,la ce te gandesti cand scri,ai o anume stare sau pur si simplu iti vin in minte,as vrea sa vb mai multe ,de indata ce mai postezi ceva nou.

~SUFLET DE CATIFEA~ spunea...

Multumesc , nu sunt trista , scriu ceea ce simt pe moment....