Persoane interesate

Blue Rose

joi, 8 ianuarie 2009

Un pumn de vise ,






M-am nascut cu un pumn de vise,m-am nascut zambind,am luptat pentru fiecare vis de al meu,nu stiu cum dar visele mele au murit rand pe rand,numai stiu cine sunt si ce vreau.Cateodata,imi doresc sa evoluez,sa invat,sa studiez,alte ori ,parca destinul meu se contopeste cu destinul Athenei,vreau sa ma marit,sa am copii,sa las ceva in urma mea,imi e frica sa nu plec fara sa las ceva in urma mea,e un fel de egoism.E foarte interesant sa descopar un alt "eu" in fiinta mea,cateodata ma sperii,parca as fii 2 persoane diferite in acelasi timp,una buna,una rea,una optimista,una pesimista,cine sunt eu de fapt?care dintre cele 2?Oamenii ma lovesc cu vorbe,cu priviri incruntate,doar pt faptul ca sunt altfel,printr-o puternica incredere in mine sau printr-un narcisism dus la extrem le zic ca orice rau mi-ar face se intoarce asupra lor ca un bumerang,fara sa ma atinga,practic se ranesc singuri,eu m-am obisnuit cu vorbele lor,eu am un drum,il voi urma.Eu adun visele,sunt visele mele le voi aduna si voi avea din nou un pumn de vise .



Un comentariu:

Unknown spunea...

sunt visele tale.. si numai tu poti sa le implinesti! avand alaturi de tine pe cei dragi tie :)

visul tau.. calea ta..

nu te intereseaza ce spun ceilalti despre visul tau, caci e visul tau si nu al lor :)