Persoane interesate

Blue Rose

duminică, 22 iunie 2008

PRIETENIA....

PRIETENIA,e un cuvant greu de definit.Omul isi cauta prieteni,prieteni sunt cei de care avem nevoie...Un prieten este acela care te priveste in ochi,iti atinge sufletul si care te asculta.Prietenul adevarat iti este aproape atunci cand zambesti dar si atunci cand plangi.Multi isi doresc multi prieteni,eu imi doresc putini prieteni dar adevarati.Am putini prieteni,ii pot numara pe degete,dar sunt cei mai buni prieteni din lume.Am invatat ca prietenia se intretine cu sinceritate,iubire si daruire.Prietenii mei sunt o parte din mine,ei sunt o a doua famile.......Le dau in fiecare zi o bucatica din sufletul meu si primesc prietenie in schim....Va multumesc ca existati si va iubesc mult:x:x:x........

Un comentariu:

Nicole spunea...

pupici draguta si eu iti multumesc ca te cunosc si ca esti o fata atat de deosebita :*:* si sa nu uitam niciodata sa fim recunoscatoare ingerasului ce ne-a unit. pup :*